Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Špecialisti pre styk s verejnosťou

Náplň práce

Špecialisti pre styk s verejnosťou (Špecialista pre styk s verejnosťou (PR), Špecialista v oblasti publicity a propagácie, Tlačový hovorca, Propagačný textár) plánujú, vyvíjajú, realizujú a vyhodnocujú informačné a komunikačné stratégie, ktoré umožňujú porozumenie a vytvárajú priaznivý pohľad na podniky a iné organizácie, ich tovar a služby a ich úlohu v spoločnosti.

Vykonávané pracovné činnosti

(a) plánovanie a organizácia propagačných kampaní a komunikačných stratégií;
(b) oboznamovanie riadiacich pracovníkov o dôsledkoch ich politiky, programov a postupov v oblasti styku s verejnosťou, príprava a kontrola vydávania správ a tlačových správ;
(c) realizácia a sprostredkovanie prieskumu verejnej mienky, analýza výsledkov a plánovanie aktivít styku s verejnosťou a propagačných kampaní;
(d) organizovanie špeciálnych podujatí, seminárov, súťaží, zábavných a spoločenských akcií s cieľom propagovať dobrú povesť a priaznivú publicitu;
(e) reprezentovanie organizácií a zariaďovanie rozhovorov s masmédiami;
(f) účasť na firemných , sociálnych a iných podujatiach na propagáciu organizácií;
(g) priame alebo sprostredkované získavanie fotografií a ďalších názorných materiálov;
(h) výber, hodnotenie a revízia materiálu od publicistov, fotografov, ilustrátorov a ďalších s cieľom vytvoriť priaznivú publicitu.

Nadriadené pozície

Marketingový riaditeľ

Ponuky práce

Zobraziť všetky pracovné ponuky >

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >