Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Analytik segmentového manažmentu

Slovak Telekom, Bratislava

Ponuka práce

Dátum pridania: 6.5.2019

Práca

Do nášho tímu segmentového marketingu hľadáme nového kolegu s relevantnými skúsenosťami v B2C, ktorý rozumie trhu a zákazníkom, vie ako dosahovať ciele a vie pre ne nadchnúť a inšpirovať kolegov. Ak máš rád výzvy a chceš byť súčasťou veľkých vecí, vyhrň rukávy a pridaj sa k nám!

Náplň práce:

Oblasti, ktoré budú v tvojej kompetencii a zodpovednosti:

- definovanie a stratégia zákazníckych segmentov v celom zákazníckom cycle

- vyhľadávanie nových biznis príležitostí v zákazníckych segmentoch

- definovanie roadmapy segmentových aktivít pre penetráciu FMC alebo ďalších produktov

- definovanie finančných dopadov plánovaných aj uskutočnených aktivít v kontexte s plánmi

- zodpovednosť za implementáciu a exekúciu stratégie do všetkých zložiek marketingového mixu

- zodpovednosť za naplnenie cieľov a odpočet aktivít na board úrovni





 

Druh pracovného pomeru

hlavný

Požiadavky na zamestnanca

vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk

Miesto práce

Bratislava

Kategória

Marketing, reklama, PR, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Obchod

Povolania

Produktový manažér, Marketingový manažér, Marketingový špecialista, Špecialista marketingových analýz

 

Pracovná ponuka už nie je aktuálna

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >