Povolania
- Administratíva
- Automobilový priemysel
- Bankovníctvo
- Cestovný ruch a hoteliérstvo
- Doprava, logistika a poštové služby
- Ekonomika, financie a účtovníctvo
- Informačné technológie
- Manažment
- Marketing a reklama
- Obchod a služby zákazníkom
Info
- Dôchodok
- Hľadanie práce
- Kariéra a profesná dráha
- Mzda
- Práca v zahraničí
- Slovník pojmov
- Testy pre výber povolania
Kariéra
všetky články >Mac@IBM advisor
IBM International Services Centre s.r.o., BratislavaPonuka práce
Dátum pridania: 16.5.2019Práca
The IBM CIO office wanted to enhance employee satisfaction and boost productivity by giving employees greater flexibility to choose the type of end-user device that best fits their needs. By launching Mac@IBM in 2015, IBM is helping to revolutionize how Macs and other end-user devices are deployed in an enterprise. The IBM program has increased employee satisfaction, simplified management and improved support while establishing best practices for customer engagements.Mac@IBM Apple Advisor Desk’s mission is to provide excellent customer service in IT support for internally deployed Macbooks and iOS devices.
Join us and discover what you can make of this moment:
Be a part of a high-performing international team of technical and CSAT-focused (customer satisfaction) people.
Handle live chat and telephone based queries from IBM employees World Wide (in Europe time-zone).
Work with IBM provided Macbook Pro, available also for your personal use.
Develop or deepen your knowledge on MAC OS, iOS and device management tools such as JAMF Software Server and MaaS360.
Develop or deepen your knowledge on Network connectivity, VPN, Printing solutions, Web architecture, as well as on IBM applications such as Notes, Sametime, and more.
Requirements:
High focus on customer satisfaction
Excellent communication skills
Fluent English (written, spoken), Combination of English with any of the following languages is preferred: French, German, Spanish or Italian.
Team spirit
Ability to take initiative and work as independent on his/her daily tasks
Tech savvy
Time keeping
Druh pracovného pomeru
hlavnýPožiadavky na zamestnanca
vyššie odborné vzdelanieAnglický jazyk
Miesto práce
BratislavaKategória
Informatika - software, Zákaznícka podporaPovolania
Správca informačného systému, Pracovník help desku, iOS programátor
Najčítanejšie články
- Vedci skúmali nároky povolaní. Zistili desať najťažších pracovných profesií.
- Ako môžem zmeniť svoj život za 6 dní?
- Aká je najlepšia rada, ktorú by ste mohli niekomu dať do života?
- Ktoré zvyky ľudí zo strednej triedy ich udržujú v strednej triede?
- Vďaka umelej inteligencii by mohol byť štvordňový pracovný týždeň nevyhnutný
Zoznam povolaní
- Prevádzkový riaditeľ
- Stolár
- Stavbyvedúci
- Špecialista mobilných technológií
- Dispečeri a technici v lodnej a leteckej doprave
- Finančný riaditeľ
- Učiteľ základnej školy
- Vedecko-výskumný pracovník
- Závozník
- Vojak
- Lekárnik
- Riaditeľ inštitúcie
- Epidemiológ
- Riaditeľ logistiky
- Dispečeri vo výrobe elektrickej energie
- Špecialisti v oblasti religionistiky
- Chirurg
- Náborár
- Revízny farmaceut
- Technológ potravinárskej výroby