Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Manažér technického helpdesku

Slovak Telekom, Žilina

Ponuka práce

Dátum pridania: 17.6.2019

Práca

Hľadáme Manažéra na Úsek technického helpdesku a asis.služieb SK, ktorý sa chopí výzvy riadiť stratégiu technických call centier a bude lídrom technologických trendov a zmien.



Ako člen tímu Kataríny Šuvarinovej bude zodpovedný za :

• riadenie a rozvoj zamestnancov kontaktného centra technickej podpory a asistenčných služieb,

• riadenie stratégie technickej podpory s cieľom zvyšovaní zákazníckej spokojnosti a prevádzkovej efektivity,

• realizáciu a implementáciu nových projektov a zmien v oblasti robotizácie a automatizácie zverenej oblasti,

• pravidelnú analýzu a reporting výkonnosti a proaktívne navrhovať riešenia na celkové zlepšenie v spolupráci s ostatnými zložkami,

• riadenie procesu riešenia porúch a odstraňovania ich príčin v spolupráci s ostatnými zložkami spoločnosti (ICT, Technology).

 

Druh pracovného pomeru

hlavný

Požiadavky na zamestnanca

vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk

Miesto práce

Žilina

Kategória

Elektrotechnika a energetika, Ekonomika, financie, účtovníctvo

Povolania

Vedúci oddelenia, Technický manažér, Vedúci technického oddelenia, Manažér zákazníckeho servisu

 

Pracovná ponuka už nie je aktuálna

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >