Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Reprezentant predaja a servisu na zákazníckej linke

Slovak Telekom, Košice

Ponuka práce

Dátum pridania: 8.7.2020

Práca

Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte tými, s kým sa zákazníci radia



Sme súťaživí a vieme dobre komunikovať s ľuďmi. Zákazníkom pomáhame vybrať si z našich produktov a služieb. Aktívne im ponúkame paušály, telefóny, internet, televíziu, ale aj špeciálne služby a novinky ako napríklad SmartHome. Sme odborníci, ktorých zákazníci kontaktujú, keď potrebujú poradiť alebo rýchlo niečo vyriešiť.



Čomu sa budete venovať:

Zákazníkom, ktorí nás kontaktujú na zákazníckej linke, budete:

- odpovedať na ich otázky ohľadom našich služieb

- riešiť s nimi rôzne situácie od výšky faktúry po zmenu či aktiváciu konkrétnej služby

- aktívne ponúkať služby Telekomu, ktoré zákazník ešte nemá



Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.



Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou nášho kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod., počas pracovných dní (PO-PIA) v 8-hodinových zmenách.

Vaše ohodnotenie sa bude skladať zo základnej mzdy 650 € a bonusu za predaj.



Celková mzda po zaškolení sa pohybuje od 900 € vyššie (650 € - základná mzda, mesačný bonus od 250 € v závislosti od Vašich individuálnych výsledkov).



Toto pracovné miesto obsadzujeme formou personálneho leasingu.



 

Druh pracovného pomeru

hlavný

Požiadavky na zamestnanca

stredoškolské s maturitou
Anglický jazyk

Miesto práce

Košice

Kategória

Administratíva

Povolania

Telefonický operátor

 

Pracovná ponuka už nie je aktuálna

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >