Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Špecialista technickej zákazníckej podpory

Slovak Telekom, Bratislava

Ponuka práce

Dátum pridania: 13.5.2019

Práca

Do Tímu Helpdesk ICT biznis riešení pre biznis zákazníkov hľadáme nového kolegu, ktorého náplňou práce bude:

Prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu v slovenskom a anglickom jazyku.

Identifikovať miesta vzniku systémových porúch.

Monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky.

Spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.



 

Druh pracovného pomeru

hlavný

Požiadavky na zamestnanca

stredoškolské s maturitou
Anglický jazyk

Miesto práce

Bratislava

Kategória

Telekomunikácie, Administratíva, Zákaznícka podpora

Povolania

Telefonický operátor, Technický pracovník v telekomunikáciách, Klientský poradca

 

Pracovná ponuka už nie je aktuálna

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >