Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Špecialista transformácie a rozvoja predajného kanála RETAIL STRED

Slovak Telekom, Žilina

Ponuka práce

Dátum pridania: 23.1.2020

Práca

Do našej retailovej rodiny hľadáme nového člena, ktorý svojím nadšením, nápadmi a odvahou veci robiť inak ako doteraz, zapadne medzi nás a bude sa podieľať na riadení rozvoja a vzdelávania na našich Telekom predajniach.

Sme mladý, veselý a súdržný tím, radi sa bavíme, dokonca aj v práci. Podporujeme retail (celú sieť našich Telekom predajní) po každej stránke. Od ich výstavby/prestavby, cez operatívne záležitosti, až po transformačné a rozvojové projekty. Pridajte sa k nám a pomôžte nám uskutočniť náš spoločný sen: stať sa najlepším retailom. Budete mať príležitosť uplatniť vaše doterajšie skúsenosti, skúšať nové prístupy a osobne i profesne rásť spolu s nami. Máte jedinečnú príležitosť byť súčasťou formovania retailu v ére digitalizácie, kde v centre pozornosti je zákazník, jeho zákaznícka skúsenosť. Hneď po nástupe sa spoločne pustíme do transformácie, aká tu ešte nebola. Svet sa mení, očakávania zákazníkov sa menia, my sa meníme.



VAŠOU ÚLOHOU BUDE:

Pochopiť príbeh zákazníka, a cez porozumenie jeho očakávaní nastaviť prístup a komunikáciu smerom k zákazníkovi.

Analyzovať kvalitu prevedenia rozvoja predajcov zo strany manažérov predajní Telekom a navrhovať potrebné korekcie, participovať na rozvoji manažérov predajní a regionálnych koordinátorov v oblasti rozvoja ľudí a zákazníckej skúsenosti.

Analyzovať a vyhodnocovať plnenie kvalitatívnych cieľov vo zverenom regióne (región Stred: ZA, BB a TN kraj), reportovať výsledky retailovým manažérom spolu s návrhom na potrebné korekcie.

Overovať vedomosti v oblasti pracovných postupov týkajúcich sa internej kvality v predajnej sieti, navrhovať podporu rozvoja podľa zistení

Analyzovať a vyhodnocovať prieskumy zákazníckej spokojnosti na úroveň zvereného regiónu, participovať na tvorbe konceptu rozvoja zákazníckej skúsenosti na Retaili, vyhodnocovať plnenie nastavených cieľov, navrhovať aktivity na zlepšenie ukazovateľov zákazníckej skúsenosti.



ČO PONÚKAME:

Mzdu od 1.600€ brutto mesačne (v závislosti od seniority kandidáta) a k tomu kvartálnu odmenu v závislosti od plnenia individuálnych cieľov.

Ďalej vám ponúkame:

Lákadlá z povahy práce,

Mobil podľa vášho výberu – iPhone, Samsung, značka je len na vás,

Neobmedzený paušál na pracovné účely,

Kvartálnu odmenu do výšky 15% v závislosti od plnenia cieľov,

Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...),

Flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu,

4 dni voľna navyše (sick day),

Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN,

Možnosť osobného a kariérneho rozvoja,

Pravidelné firemné podujatia (teambuildingy, Dni zdravia, Deň detí, Vianočná párty),

Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry

Zľavy na produkty a služby našich partnerov,

Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,

Kompenzácia pri práceneschopnosti.





 

Druh pracovného pomeru

hlavný

Požiadavky na zamestnanca

vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk

Miesto práce

Žilina

Kategória

Ľudské zdroje a personalistika, Ekonomika, financie, účtovníctvo

Povolania

Konzultant, Personálny konzultant, Lektor, školiteľ

 

Pracovná ponuka už nie je aktuálna

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >