Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

5 návykov, pri ktorých pôsobíte v práci príliš mlado a neprofesionálne

Pridané 21. 11. 2014 Autor Andrea

Ach, byť tak mladý. Existuje mnoho výhod, ktoré majú mladí ľudia: nové nápady, tvár bez vrások, bezhraničná energia a možnosť svetlej kariéry pred sebou. Avšak, ak vyznievate pri svojej osobnej a mailovej komunikácií príliš mlado, môže to byť pre vývoj vašej kariéry obmedzujúce. Existujú veľmi zreteľné komunikačné vzory, ktoré môžu spôsobiť, že pri vašich vyjadreniach a prezentácii pôsobíte ako neskúsený a príliš mladý na výkon svojej práce.

Oboznámte sa, a riešte tieto komunikačné vzory hneď na začiatku svojej kariéry, a tým získate ľahší a bezproblémovejší prechod zo školy do reálneho sveta.

1.Kladenie otázok bez konkrétneho zmyslu.

Byť zvedavý je skvelá vlastnosť. Dnešní zamestnávatelia si vážia zvedavých zamestnancov, ktorí myslia hlbšie a chcú sa dozvedieť viac. Avšak, nikto - naozaj nikto - nechce počuť niekoho poznamenať poslednú poznámku na konci každého stretnutia. Poznámky tohto typu vyznievajú ako otázky.
Možno je to preto, že sme zmätení vašim úmyslom, alebo preto, že nám to pripomína tých, ktorí vystupujú v štýle batoľatá, ktoré sa neustále pýtajú "prečo?" Je viac než jasné, že falošné pridanie otáznika na konci každej vety je pre ostatných iritujúce. Preto sa stráňte takýchto otázok.

2.Nadmerné používanie vsuviek.

Je škoda, že také roztomilé slovo ako "ako" je tak odpudivé, keď je použité, ako, uprostred mnohých rozhovorov. Taktiež bežne používame vsuvky, ako napríklad "hm" a "viete", keď sme v strese a potrebujeme čas na premyslenie si odpovede a našej reakcie. Avšak, nadmerné používanie vsuviek - najmä "ako" a "viete, že áno?" - v bežnej komunikácií, môže byť jasným signálom neskúsenosti. Našťastie tieto vzory sa zriedkakedy objavujú v písomnej komunikácii, ale v ústnej prezentácii to môže naozaj zatieniť skvelé myšlienky a nápady, keď poslucháč počíta, koľkokrát ste použili "ako" počas vášho vystúpenia.

3.Nadmerné používanie interpunkčných znamienok.

Všetci sme si vedomí, že dobre umiestnený výkričník v e-maile upozorní človeka na dôležitosť danej veci. Avšak, korešpondencia ako: "Ahoj! Som strašne nadšený, že sa zajtra stretneme na schôdzi!!! " má jednoducho príliš veľa nadšenia pre štýl pracovnej komunikácie. Čo fungovalo pri vašej komunikácii s priateľmi, má zriedkakedy správny efekt, ak to použijete v komunikácii v práci. Výkričníky použite naozaj iba keď potrebujete zdôrazniť dôležitosť informácie.

4.Nadmerné emócie.

Pred piatimi rokmi, sa vo všeobecnosti neodporúčalo používanie akýchkoľvek emočných prejavov v obchodnej korešpondencii. Dnes musíme priznať, že strategický :) má svoje miesto vo výmene pracovných mailov medzi dvoma ľuďmi, ktorí majú dobrý pracovný vzťah a vzájomné porozumenie. Avšak, ak začnete používať emočné prejavy príliš skoro, alebo ich používate príliš často, môže to pôsobiť ako správanie mladistvého, a to najmä pri výmene emailov s generačnými rozdielmi a na úrovni medzi juniormi a výkonnou zložkou firmy.


5.Príliš obsiahle e-maily.

So vzostupom Twitteru postupne dlhý e-mail prestal byť znamením moderného a efektívneho zamestnanca. Napísanie e-mailu, ktorý pripomína vysokoškolskú esej s piatimi odsekmi je zaručený spôsob, ako sa uistiť, že nikto nebude túto správu čítať.
Väčšina ľudí z top manažmentu si úplne prečíta len to, čo je možné vidieť v okne svojho mobilného zariadenia. Preto by skúsený zamestnanec mal v komunikácii použiť prvé dve vety na sprostredkovanie najdôležitejších informácii.
Všetky jednania alebo písomná korešpondencia s generálnym riaditeľom rýchlo ukáže na fakt , že stručnosť a výstižnosť je rozhodujúca.

Komunikácia naďalej vedie v rebríčku medzi vlastnosťami, ktoré je nutné zdolať, aby ste dosiahli úspech na pracovisku. Pri vašom vstupe do sveta práce, si nájdite čas na preskúmanie a oboznámenie sa so správnymi spôsobmi mailovej a osobnej komunikácie. Starostlivá analýza a rýchle vybavenie sa správnymi nástrojmi komunikácie má značný vplyv na vytvorenie dojmu, a to ako vo vnútri, tak aj mimo vašej spoločnosti.

Súvisiace články

Strategické kroky: Ako si zabezpečiť prácu snov s vyšším platom 10 osvedčených spôsobov, ako si vyjednať lepší plat Náplň práce a bežný deň v živote veterinárneho lekára Ako si privyrobiť? Praktické tipy ako si privyrobiť popri práci alebo škole.

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >