Povolania
- Administratíva
- Automobilový priemysel
- Bankovníctvo
- Cestovný ruch a hoteliérstvo
- Doprava, logistika a poštové služby
- Ekonomika, financie a účtovníctvo
- Informačné technológie
- Manažment
- Marketing a reklama
- Obchod a služby zákazníkom
Info
- Dôchodok
- Hľadanie práce
- Kariéra a profesná dráha
- Mzda
- Práca v zahraničí
- Slovník pojmov
- Testy pre výber povolania
Kariéra
všetky články >Platforms Support Specialist
ING Hubs B.V., organizačná zložka Slovensko, BratislavaPonuka práce
Dátum pridania: 5.6.2023Práca
At ING, our Purpose is “Empowering people to stay a step ahead in life and in business.” As a Platform Support Specialist at ING Hubs Slovakia, your daily work will be the foundation on which ING builds the rest of our services in pursuit of this purpose. You will be providing broad-ranging support to users to troubleshoot and resolve issues across the organizations’ applications. If you have a keen eye for detail, great customer service skills, and if you love working collaboratively with diverse team members to proactively make your work better every day, then we need you in our team! Making things happen, helping others be successful, always being one step ahead—that’s our DNA. If you look at yourself in the mirror and your reflection matches our way of being and working…we are looking forward to meeting you!Roles and Responsibilities:
- Resolving tickets regarding technical questions and issues which occurred in the tool
- Actively supporting the customer in all aspects from problem to resolution
- Testing and reproducing errors in the tool, analyzing defects in the tool
- Troubleshooting and solving existing problems/assessing new problems
Personality requirements and skills:
We hire based on potential. Our greatest expectation of you is that you’re curious and you take ownership of problems and solutions. In return, we’ll back you to develop into an even more awesome version of yourself.
Suitable candidates should have:
- Active use of English
- Dynamic personality, speak up attitude
- Good communication skills and analytical thinking
- Service oriented, customer focused and always willing to help
- Working experience with Sales force or other CRM applications is an advantage but not a must
- At least 1 year working experience from service related industry / helpdesk is an advantage/
Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
stredoškolské s maturitouMiesto práce
BratislavaPovolania
Administratívny pracovník, Back office špecialista, Správca informačného systému, Klientský poradca
Najčítanejšie články
- Vedci skúmali nároky povolaní. Zistili desať najťažších pracovných profesií.
- Ako môžem zmeniť svoj život za 6 dní?
- Aká je najlepšia rada, ktorú by ste mohli niekomu dať do života?
- Ktoré zvyky ľudí zo strednej triedy ich udržujú v strednej triede?
- Vďaka umelej inteligencii by mohol byť štvordňový pracovný týždeň nevyhnutný
Zoznam povolaní
- Zvárač
- Ošetrovateľ
- Riadiaci pracovníci v poľnohospodárstve a lesníctve
- Predajca vozidiel
- Dispečér
- Riaditeľ inštitúcie
- Technológ v plynárenstve
- Pracovník charity
- Stavebný developer
- Účtovníčka
- Technici v lesníctve
- Administrátor projektu
- Pekár
- Key account manažér
- Promotér
- Elektrotechnik
- Editor
- Dispečeri v prevádzkach spracovania kovov
- Sanitár
- Neurológ