Povolania
- Administratíva
- Automobilový priemysel
- Bankovníctvo
- Cestovný ruch a hoteliérstvo
- Doprava, logistika a poštové služby
- Ekonomika, financie a účtovníctvo
- Informačné technológie
- Manažment
- Marketing a reklama
- Obchod a služby zákazníkom
Info
- Dôchodok
- Hľadanie práce
- Kariéra a profesná dráha
- Mzda
- Práca v zahraničí
- Slovník pojmov
- Testy pre výber povolania
Kariéra
všetky články >Q2C Professional - Management/Serving Client Portal with German
IBM, BratislavaPonuka práce
Dátum pridania: 19.7.2022Práca
Key responsibilities include:This job role is linked with invoicing our external clients for DACH with primary focus on Germany.
Within the Management/serving clients portal you will have several responsibilities:
You will work with different tools which are getaway for the invoices issued and are to be either send electronically with attachments or printed physically. You will daily interlock with several functions within IBM in order to clarify opened invoices, missing information and attachments.
In case of system error with supporting team and overall process knowledge will be required. For this you will be educated.
You need to make sure that all invoices will be send out to external client in certain time period as this has direct impact on IBM DSO - cash collection.
You will have also the possibility and will be expected from you, that will come with improvements in areas where process is to complex, not working properly.
In this job role you will create networking, growth in several areas, utilize and extend your expertise.
Currently you will also support with new COAT database implementation which is linked with new Intelligent Workflow tool for invoice creation.
If you are looking for a job role which is dynamic, you are communicative, you like to solve problems and you are looking for improvements, this is the right opportunity for you!
Required Professional and Technical Expertise:
• Fluent English language (B2)
• Intermediate German language (B1-B2)
• Advanced level of MS Office - Excel
• SAP experience is an advantage
• Communication skills
• Detail oriented
• Self-driven
• Team player
• Organized
• Open minded
• Problem Solving
• Flexibility
Minimum starting salary is 1.700 Eur /month, offered salary depends on candidate's experience.
Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
vyššie odborné vzdelanieAnglický jazyk
Nemecký jazyk
Microsoft Excel
Miesto práce
BratislavaKategória
Administratíva, Zákaznícka podpora, Ekonomika, financie, účtovníctvoPovolania
Administratívny pracovník, Pracovník help desku
Najčítanejšie články
- Vedci skúmali nároky povolaní. Zistili desať najťažších pracovných profesií.
- Ako môžem zmeniť svoj život za 6 dní?
- Aká je najlepšia rada, ktorú by ste mohli niekomu dať do života?
- Ktoré zvyky ľudí zo strednej triedy ich udržujú v strednej triede?
- Vďaka umelej inteligencii by mohol byť štvordňový pracovný týždeň nevyhnutný
Zoznam povolaní
- Vývojový technológ
- Novinár
- Technik hardvéru
- Zdravotná sestra
- Moderátori a hlásatelia v rozhlase, televízii a v ostatných médiách
- Prípravár
- Odborní pedagogickí pracovníci
- Pracovník charity
- Riadiaci pracovníci v stavebníctve
- Referent životného prostredia
- Knihovníci a podobní špecialisti v oblasti informácií
- Administratívny pracovník
- Fakturantka
- Riaditeľ logistiky
- Kurič
- Tréner
- Kontrolór
- Vedecko-výskumný pracovník
- Špecialisti v oblasti sociálnej práce a poradenstva
- Kurátor