Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Špecialista zákaznickeho centra SOHO/VSE

Slovak Telekom, Nitra

Ponuka práce

Dátum pridania: 19.9.2022

Práca

Kto sme a o čo sa snažíme

Sme nadšenci nových technológií. Pre našich zákazníkov hľadáme tie najlepšie riešenia a odporúčame im len to, čo máme sami vyskúšané. Našim zákazníkom sa snažíme vždy ochotne pomôcť a vyriešiť ich požiadavky v čo možno najkratšom čase. Umožňujeme im byť v kontakte s obchodnými partnermi, zákazníkmi, ukazujeme im cestu, ako ušetriť peniaze a čas, ktorý môžu tráviť so svojimi blízkymi. Na diaľku, kdekoľvek, efektívne, rýchlo a každý deň. Sme líder, ktorý sa snaží posúvať tento svet vpred. Sme Telekom.

Čo na vás v práci čaká:

  • Najdôležitejším aspektom práce osobného operátora je starostlivosť o biznis zákazníka, ktorá je úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb.
  • Spokojnosť zákazníka je pre nás prvoradá. Snažíme sa riešiť všetky prichádzajúce požiadavky a taktiež zákazníka zoznamujeme s novými službami a produktami, vďaka ktorým šetrí svoj čas a peniaze.
  • Sme tu preto, aby sme našli riešenia šité na mieru!
  • Práca na call centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, ktorá pozostáva najmä zo zadávania požiadaviek do PC a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
  • Pracujeme v 8,5 hod. zmenách s postupným nástupom na pracovnú zmenu
  • Pozíciu obsadzujeme ako zástup za dlhodobú PN

Koho hľadáme:

  • Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním a výbornými komunikačnými zručnosťami​
  • Človeka, ktorý dokáže aktívne počúvať, analyzovať a riešiť potreby zákazníka
  • ​Pozitívne naladenú osobu, ktorá sa vie vynájsť a poradiť si v každej situácii​
  • ​Pohodového kolegu, ktorý sa stane plnohodnotným členom nášho dynamického a stále sa rozvíjajúceho tímu

Čo vám ponúkame:

  • Motivačné ohodnotenie => fixná mzda + variabilná zložka mzdy (jej výšku si viete výrazne ovplyvniť vy sami, záleží len od vašej šikovnosti)
  • Smartphone: Vyberte si telefón a získajte naň kompenzáciu každé 3 roky až do výšky 900 €
  • Zamestnanecký paušál: Dátujte neobmedzene
  • Flexibilná pracovná doba: Zvyčajne pracujeme office vs. home-office v pomere 60:40
  • Relaxujte so 4 dňami osobného voľna navyše
  • Náhrada príjmu počas PN: Pri dočasnej PNke trvajúcej max. 2 týždne vám nahradíme príjem vo výške 80 % denného vymeriavacieho základu.
  • Nadštandardná zdravotná starostlivosť: Dbajte o svoje zdravie za zvýhodnenú cenu  v našom zmluvnom zariadení.
  • Gastro karta: s príspevkom 4,80 € na každý pracovný deň
  • Športujte alebo relaxujte so svojimi najbližšími zadarmo, či so zľavami vďaka karte MultiSport karte
  • Telekom zľavy: Využite znížené ceny našich produktov a služieb pre rodinu a blízkych
  • Zľavy u partnerov: Užite si zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
  • Vzdelávanie a rozvoj: Rozšírte svoje obzory s internou T-Univerzitou
  • Dôchodkové sporenie: Pripravte sa na jeseň života s príspevkom na poistenie už po prvých 3 mesiacoch

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto ponuka? Do výberu sa môžete prihlásiť kliknutím na „Mám záujem o túto pozíciu“ a vyplniť formulár.
Budeme radi, ak nám napíšete aj pár riadkov o tom, čo vás na tejto pozícii zaujalo.

 

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

stredoškolské s maturitou

Miesto práce

Nitra

Kategória

Administratíva, Zákaznícka podpora, Obchod

Povolania

Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník

 

Pracovná ponuka už nie je aktuálna

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >