Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Contact Centre Manager

AuJob s.r.o. - Personálny servis, Bratislava

Ponuka práce

Dátum pridania: 27.11.2019

Práca

Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.

Čo Vám táto pozícia prinesie?
• Jednoznačne zlepšíte svoje líderské schopnosti. Od Vás bude totižto závisieť organizácia,koordinácia a výkony celého tímu.
• Zlepšíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch. Budete v kontakte s viacerými európskymi krajinami.
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce.

Čo budete vlastne ako Manažér kontaktného centra robiť?
• v prvom rade manažovať tím a to tak, že budete
- starať sa o dodržiavanie stanovených pravidiel a cieľov
- implementovať postupy,ktoré sa týkajú telefonického systému
- kontrolovať kvalitu oddelenia
- vyhodnocovať vyriešené prípady
• spolupracovať s oddeleniami v podporovaných krajinách a riadiť vzniknuté problémy
• zabezpečovať dodržiavanie dohodnutej úrovne poskytovaných služieb, dohľad nad tímom operátorov

 

Druh pracovného pomeru

hlavný

Požiadavky na zamestnanca

vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Anglický jazyk

Miesto práce

Bratislava

Kategória

Zákaznícka podpora, Vrcholový manažment

Povolania

Vedúci obchodnej skupiny

 

Pracovná ponuka už nie je aktuálna

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >