Povolania
- Administratíva
- Automobilový priemysel
- Bankovníctvo
- Cestovný ruch a hoteliérstvo
- Doprava, logistika a poštové služby
- Ekonomika, financie a účtovníctvo
- Informačné technológie
- Manažment
- Marketing a reklama
- Obchod a služby zákazníkom
Info
- Dôchodok
- Hľadanie práce
- Kariéra a profesná dráha
- Mzda
- Práca v zahraničí
- Slovník pojmov
- Testy pre výber povolania
Kariéra
všetky články >Špecialisti pre styk s verejnosťou
Náplň práce
Špecialisti pre styk s verejnosťou (Špecialista pre styk s verejnosťou (PR), Špecialista v oblasti publicity a propagácie, Tlačový hovorca, Propagačný textár) plánujú, vyvíjajú, realizujú a vyhodnocujú informačné a komunikačné stratégie, ktoré umožňujú porozumenie a vytvárajú priaznivý pohľad na podniky a iné organizácie, ich tovar a služby a ich úlohu v spoločnosti.
Vykonávané pracovné činnosti
(a) plánovanie a organizácia propagačných kampaní a komunikačných stratégií;
(b) oboznamovanie riadiacich pracovníkov o dôsledkoch ich politiky, programov a postupov v oblasti styku s verejnosťou, príprava a kontrola vydávania správ a tlačových správ;
(c) realizácia a sprostredkovanie prieskumu verejnej mienky, analýza výsledkov a plánovanie aktivít styku s verejnosťou a propagačných kampaní;
(d) organizovanie špeciálnych podujatí, seminárov, súťaží, zábavných a spoločenských akcií s cieľom propagovať dobrú povesť a priaznivú publicitu;
(e) reprezentovanie organizácií a zariaďovanie rozhovorov s masmédiami;
(f) účasť na firemných , sociálnych a iných podujatiach na propagáciu organizácií;
(g) priame alebo sprostredkované získavanie fotografií a ďalších názorných materiálov;
(h) výber, hodnotenie a revízia materiálu od publicistov, fotografov, ilustrátorov a ďalších s cieľom vytvoriť priaznivú publicitu.
Nadriadené pozície
Ponuky práce
Najčítanejšie články
- Vedci skúmali nároky povolaní. Zistili desať najťažších pracovných profesií.
- Ako môžem zmeniť svoj život za 6 dní?
- Aká je najlepšia rada, ktorú by ste mohli niekomu dať do života?
- Ktoré zvyky ľudí zo strednej triedy ich udržujú v strednej triede?
- Vďaka umelej inteligencii by mohol byť štvordňový pracovný týždeň nevyhnutný
Zoznam povolaní
- Fyzik
- Metrológ
- Copywriter
- Hydrológ
- Manažér značky
- Špecialista treasury
- Majster
- Pracovník pneuservisu
- Námestník
- Technológ
- Moderátor
- Bankový špecialista
- Karosár
- Riaditeľ inštitúcie
- Marketingový výskumník
- Dispečeri v chemických prevádzkach
- Pracovník call centra
- Riadiaci pracovníci v oblasti starostlivosti o starších ľudí
- Knihovník
- Univerzitní a vysokoškolskí učitelia