Povolania
- Administratíva
- Automobilový priemysel
- Bankovníctvo
- Cestovný ruch a hoteliérstvo
- Doprava, logistika a poštové služby
- Ekonomika, financie a účtovníctvo
- Informačné technológie
- Manažment
- Marketing a reklama
- Obchod a služby zákazníkom
Info
- Dôchodok
- Hľadanie práce
- Kariéra a profesná dráha
- Mzda
- Práca v zahraničí
- Slovník pojmov
- Testy pre výber povolania
Kariéra
všetky články >Špecialista zákazníckeho servisu na logistike (Ref. č.: 3-21-43161)
Grafton Slovakia s.r.o., KošicePonuka práce
Dátum pridania: 11.3.2024Práca
- Sledovanie EDI objednávok- Riadenie modifikácie výrobkov
- Predpríprava dodacích listov a monitorovanie dodávok, manažovanie transportov
- Sledovanie spokojnosti zákazníka, správa zákazníckeho portálu, znalosť zákazníckych požiadaviek
- Komunikácia so zákazníkom, manažovanie logistických reklamácií od zákazníka
- Manažment vrátnych obalov
- Komunikácia v rámci oddelenia pri tvorbe produkčného plánu, dodávkach komponentov, inventúrach
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami na riešení súvisiacich operatívnych úloh
Povinnosti a úlohy:
Monitorovanie zákazníckych objednávok
- Analýza zákazníckeho demandu, pravidelná tvorba analýz variácií zákazníckeho demandu /na týždennej báze/ kvôli sledoniu vývoja zákazníckych objednávok
- Sledovanie a ošetrovanie zákazníckych objednávok EDI v SAP-e z dôvodu zabezpečenia správneho prehľadu objednávok a časovania pre ich doručenie
- Nahadzovanie špeciálnych uzavretých zákazníckych objednávok kvôli zabezpečeniu prehľadu celkových objednávok v rámci projektu
- Vyjednávanie so zákazníkom o možnostiach dodávok v prípade výrobného omeškania a následných dodávok
Delivery to customer
- Predpríprava dodacích listov pred každým vývozom
- Denná komunikácia s exportom
- Včasné objednanie prepravy za účelom doručiť kusy včas, v správnom množstve a na správne miesto
- Denný monitoring realizovaných dodávok a riešenie neuzatvorených dodacích listov
- Tvorba prepravných objednávok v systéme a ich spravovanie
- Analýza počtu štandardných a špeciálných prepráv v priebehu daného mesiaca za účelom optimalizácie a následneho minimalizovania prepravných nákladov
Customer portal
- Vedomosť zákazníckeho portálu za účelom spravovania informácií súvisiacich so strednodobým a dlhodobým výhľadom objednávok, manažmentom obalového materiálu, definovaním dodacích štandardov, podmienok, reklamačných postupov, sledovaním service level-u dodávok
Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
základné vzdelanieMiesto práce
KošiceKategória
Špedícia, doprava a logistikaPovolania
Logistik
Najčítanejšie články
- Ako môžem zmeniť svoj život za 6 dní?
- Aká je najlepšia rada, ktorú by ste mohli niekomu dať do života?
- Ktoré zvyky ľudí zo strednej triedy ich udržujú v strednej triede?
- Vďaka umelej inteligencii by mohol byť štvordňový pracovný týždeň nevyhnutný
- Ako môžem identifikovať najinteligentnejšiu osobu v miestnosti?
Zoznam povolaní
- Herec
- Elektroinžinieri
- Herci
- Učiteľ hudby
- Závozník
- Štatistík
- Špecialista na splátkový predaj
- Realitný maklér
- Softvérový architekt
- Dispečeri a technici v lodnej a leteckej doprave
- Právnik
- Špecialisti v pôrodníctve
- Onkológ
- Finančný špecialista
- Logopéd
- Pestovatelia rôznorodých plodín
- Špecialista v oblasti stratégie
- Colník
- Autoelektrikár
- Technický riaditeľ