Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Špecialista zákazníckeho centra - Košice

Slovak Telekom, Poľská 4

Ponuka práce

Dátum pridania: 5.9.2022

Práca

Sme tím dedikovanej starostlivosti fungujúci ako linka prvej pomoci pre našich zákazníkov.
Našim zákazníkom sa snažíme vždy ochotne pomôcť a vyriešiť ich požiadavky v čo možno najkratšom čase. Taktiež ich zoznamujeme s novými službami a ukazujeme im cestu, ako ušetriť peniaze a čas, ktorý môžu tráviť so svojimi blízkymi. Odporúčame len to, čo máme sami vyskúšané.

O čom práca konzultanta je:

  • o telefonickej komunikácii​
  • o poskytovaní profesionálneho servisu našim zákazníkom​
  • o vybavovaní požiadaviek a hľadaní toho najlepšieho riešenia​
  • o ponúkaní lepších možností a služieb ​
  • o vzájomnej spokojnosti (odporúčame len to, čo máme sami vyskúšané)​
  • o bežnej administratíve a spolupráci s ostatnými oddeleniami našej spoločnosti
  • o neustálom rozvíjaní vášho potenciálu (či už v rámci profesie alebo osobnostne)

Nemusíte mať žiadne obavy, máme profi tím ľudí, ktorí vás na toto všetko pripravia. Počas prvého mesiaca si prejdete adaptačným (zaškolovacím) procesom, počas ktorého Vás naši tréneri oboznámia so systémami, produktami a službami s ktorými budete v budúcnosti pracovať. 

Našim zákazníkom sme k dispozícii od pondelka do piatku, v čase od 8:00 - 21:00 hod. Pracujeme v 8-hodinových zmenách, na ktoré nastupujeme postupne (každý tím v inom čase). O svojich zmenách vieme minimálne 2 týždne dopredu a po určitom čase môžete samozrejme pracovať aj z domu.

Našou snahou je neustále posúvať sa vpred a odmeníme každého, kto nám pomáha napredovať. Naši najlepší špecialisti si vďaka svojej šikovnosti dokážu zarobiť  až 1500 €.

Koho hľadáme:

  • Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním a výbornými komunikačnými zručnosťami​
  • ​Pozitívne naladeného človeka, ktorý sa vie vynájsť a poradiť si v každej situácii​
  • ​Pohodového kolegu, ktorý sa stane plnohodnotným členom nášho dynamického a stále sa rozvíjajúceho tímu.

Na pohovore nás bude zaujímať:

  • Ako by ste riešili modelové situácie, ktoré bežne nastávajú pri komunikácií s našimi zákazníkmi
  • Aký je váš vzťah k predaju
  • Ako ako zvládate stresové situácie

Čo vám ponúkame:

  • Stabilnú prácu v dynamickom a stále sa rozvíjajúcom tíme s s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením​
  • Pohyblivú variabilnú zložku, vďaka ktorej si dokážete výšku svojej mzdy sami ovplyvniť​
  • Mobilný telefón podľa vášho výberu​
  • Neobmedzený zamestnanecký paušál​
  • Flexibilná pracovná doba: Zvyčajne pracujeme office vs. home-office
  • Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)​
  • Zľavy na služby a produkty našich partnerov​
  • Gastro karta: s príspevkom 4,80€ na každý pracovný deň
  • Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry​
  • Náhrada príjmu počas PN: Pri dočasnej PNke trvajúcej max. 2 týždne vám nahradíme príjem vo výške 80 % denného vymeriavacieho základu.
  • Možnosť osobného a kariérneho rozvoja - prepracovaný  adaptačný, školiaci a vzdelávací systém (vlastné vzdelávacie centrum

 

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

stredoškolské s maturitou

Miesto práce

Poľská 4

Kategória

Administratíva, Zákaznícka podpora

Povolania

Telefonický operátor

 

Mám záujem o ponuku

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >