Pre mňa je dobrý zamestnanec ten, ktorý je dôsledný. Inými slovami, každý deň dôsledne produkuje rovnakú kvalitu a kvantitu práce/výsledkov. Sú nastavení a zabudnú, pričom odo mňa alebo ich nadriadeného sa nevyžaduje takmer žiadne úsilie. Nepotrebujem, aby boli superhviezdou. Som spokojný s tým, že mi dávajú 80 % toho, čo by mi teoreticky mohla dať superhviezda, pretože viem, že to od nich vždy dostanem, a vďaka tomu môžem ľahšie predvídať obchodné/pracovné výsledky.
To neznamená, že sa nesnažím dostať ich na 85 % alebo viac, samozrejme, že sa snažím.
Uvedený zamestnanec má podľa mojich skúseností tendenciu chodiť načas a mať aj menej ako priemerné osobné/zdravotné voľno.
Naopak, priemerný zamestnanec je jeden deň skvelý a ďalšie tri dni je s vílami preč, potom týždeň zavŕši voľnom pre vytknutú riasu!
Aký je správny pracovný výkon zamestnanca
Pracovný výkon priemerného zamestnanca je nahor a nadol a je ťažké ho predvídať, čo má za následok oveľa viac času stráveného dohľadom nad ním. V dôsledku toho sa zvyšujú náklady a zložitosť podniku.
Ak teda chcete zapôsobiť na šéfa - pracujte dôsledne. Produkujte každý deň na rovnakej úrovni a snažte sa nájsť spôsoby, ako sa postupne zlepšovať alebo byť efektívnejší.