Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Špecialista zákazníckej skúsenosti_SOHO/VSE Tribe (m/ž)

Slovak Telekom, Bratislava

Ponuka práce

Dátum pridania: 29.5.2023

Práca

Čo všetko máme pod palcom

Viac ako 130 000 spokojných zákazníkov v segmente živnostníkov a malých firiem? Aj to je zásluhou našich kolegov z Tribe SOHO/VSE. Pod palcom majú širokú paletu zodpovedností od prípravy produktových propozícií, uľahčovanie zákazníckej cesty až po nastavenie metodiky odmeňovania kolegov v prvých líniách či vyhodnocovanie zákazníckej spokojnosti. Práve zákaznícka spokojnosť je stále viac v centre našej pozornosti a preto hľadáme kolegu, ktorý sa s radosťou chopí tejto komplexnej problematiky a pomôže nám obhájiť prvenstvo v meraní zákazníckej spokojnosti a lojality. 

Čomu sa budeš venovať

  • koordinácii projektových a líniových aktivít zameraných na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
  • monitorovaniu kľúčových ukazovateľov pre oblasť CX
  • práci so spätnou väzbou z prvých línií (retail, call centrum, backoffice) a priamo od našich zákazníkov
  • spracovaniu a analýze výsledkov zákazníckych prieskumov
  • návrhu vylepšení zákazníckych procesov na základe výsledkov prieskumov a monitoringu konkurencie

Čo získaš

  • možnosť priamo ovplyvniť a pomôcť nám obhájiť prvenstvo v jednom z kľúčových ukazovateľov úspešnosti TRI*M (meranie zákazníckej spokojnosti a lojality)
  • príležitosť uplatniť svoje analytické, organizačné a komunikačné zručnosti vďaka všestrannosti obsadzovanej role
  • staneš sa súčasťou veselej partičky, ktorá sa popri práci stíha aj baviť (alebo lepšie povedané, baví sa prácou)

Čo očakávame 

  • vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky, manažmentu alebo sociálnych vied
  • priama pracovná skúsenosť v predajnom kanáli  alebo v oblasti nastavovania procesov v prednej línii v rozsahu aspoň 1 rok
  • ochotu pravidelne cestovať do regiónov v rámci SR za účelom zisťovania spätnej väzby od predajcov a pozorovania zákazníckych interakcií
  • schopnosť analyzovať dáta a hľadať v nich súvislosti (MS Excel, Power BI)
  • dobré komunikačné a prezentačné zručnosti (MS Power Point)
  • uvítame predchádzajúcu skúsenosť so spracovaním zákazníckych dát a prácou v CX management platforme napr. Medallia
  • aktívnu znalosť anglického jazyka za účelom prezentácie výsledkov vyššiemu manažmentu
  • a v neposlednom rade schopnosť pozrieť sa na svet očami zákazníka

Našim ponúkame to najlepšie

  • Smartphone: Vyber si telefón a získaj naňho kompenzáciu každé 3 roky až do 900 €.
  • Zamestnanecký paušál: Dátuj neobmedzene, telefonuj a SMSkuj za zvýhodnenú cenu na súkromné či pracovné účely.
  • Bonusy a odmeny: Šikovnosť sa cení! A to odmenami za individuálny výkon. Navyše, ak sa firme bude dariť, máš šancu získať aj ročný bonus do výšky 15 %.
  • Telekom zľavy: Využi znížené ceny našich produktov a služieb pre rodinu a blízkych.
  • Zľavy u partnerov: Uži si zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov.
  • Flexibilná pracovná doba: Prispôsob si prácu svojim potrebám vďaka možnosti home-office (po dohode s manažérom).
  • Akciový program Shares2You: Staň sa akcionárom skupiny Deutsche Telekom a čerpaj výhody s tým spojené.
  • Dovolenka a oddych: Relaxuj so 5 dňami osobného voľna navyše.
  • MultiSport: Športuj alebo relaxuj so svojimi najbližšími zadarmo či so zľavami vďaka zvýhodnenej karte MultiSport.
  • Náhrada príjmu počas PN: Pri dočasnej PNke trvajúcej max. 2 týždne ti nahradíme príjem vo výške 80 % denného vymeriavacieho základu.
  • uLekára.sk: Využi bezplatnú online prevenciu a konzultáciu so špecialistami pre seba aj celú svoju rodinu.
  • Zdravotná starostlivosť: Dbaj o svoje zdravie za zvýhodnenú cenu s nadštandardnou starostlivosťou v našom zmluvnom zariadení.
  • Vzdelávanie a rozvoj: Rozšír svoje obzory s internou T-Univerzitou, ktorá ponúka bohatý výber kurzov.
  • Cafeteria: Benefity v hodnote až 500 € ročne – služby z oblasti športu a kultúry, príspevky na dopravu, dovolenku či jazykové kurzy.
  • Pomoc pri životnej situácii: Skúša ťa život? Podporíme ťa jednorazovou finančnou pomocou pri nepriaznivej životnej situácii.
  • Psychologická poradňa: Čelíš ťažkostiam v súkromnom alebo v pracovnom živote? Zdôver sa odborníkovi anonymne cez telefón alebo online.
  • Gastro karta: Pochutnaj si na skvelom obede s príspevkom 5,10 € na každý pracovný deň.
  • Rekreačný príspevok: Budeš s nami 2 roky? Príspevok na rekreáciu máš vo vrecku.
  • Dôchodkové sporenie: Priprav sa na jeseň života s príspevkom na poistenie už po prvých 3 mesiacoch u nás.

Každý je u nás vítaný

Naši zamestnanci cítia, že majú u nás rovnaké príležitosti týkajúce sa zamestnania a kariérneho rozvoja, bez ohľadu na vek, pohlavie a gendrovú identitu, telesné a duševné schopnosti, národnosť, sociálny a etnický pôvod, politické názory, náboženstvo a svetový názor. Z toho máme obrovskú radosť. Sme odhodlaní sa neustále zlepšovať a vytvárať bezpečné pracovné prostredie pre všetkých.

Čo ťa čaká

  1. Zaujala ťa pracovná ponuka? Vyplň prihlasovací formulár a daj nám o sebe vedieť.
  2. Informácie, ktoré nám o sebe zašleš posúdime a ozveme sa ti za každých okolností.
  3. S vybranými uchádzačmi sa spojíme a upresníme si detaily.
  4. Pohovor je pre nás obojstrannou príležitosťou, aby sme sa mohli lepšie spoznať.
  5. O výsledku pohovoru ťa budeme čo najskôr informovať. Úspešní kandidáti dostanú pracovnú ponuku.

 

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

vysokoškolské II. stupňa

Miesto práce

Bratislava

Kategória

Administratíva, Zákaznícka podpora, Obchod, Vrcholový manažment

Povolania

Administratívny pracovník, Projektový manažér

 

Pracovná ponuka už nie je aktuálna

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >