Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Customer service manager

LEDVANCE s.r.o.

Ponuka práce

Dátum pridania: 22.10.2024

Práca

Na pozícii Customer service manager budete mať na starosti celé customer service oddelenie. Toto oddelenie zahŕňa viaceré tímy, na čele ktorých sú skúsení tím lídri.

Dané tímy sa orientujú na back officové aktivity (spracovanie objednávok, reklamácií a všeobecných dopytov od zákazníkov) a tiež front officové aktivity (obsluhovanie telefonických liniek a poskytovanie poradenstva pre volajúcich zákazníkov).

Jednotlivé tímy sú zamerané na podporu našich zahraničných LEDVANCE pobočiek a podporu zahraničných zákazníkov naprieč EMEA regiónom, preto členovia tímov vždy hovoria príslušným jazykom potrebným pre komunikáciu s danou krajinou (nemecký, francúzsky, taliansky, anglický tím a iné).

Vašou hlavnou úlohou bude koordinovať tieto tímy na manažérskej úrovni a zároveň byť pravou rukou pre nadriadeného, ktorým je Process Operations Lead Quote to Cash oddelenia (ďalej ako POL), ktoré zahŕňa okrem customer service aj iné témy súvisiace s podporou zákazníka (accounts receivables, demand planning, credit management a iné).

Náplň práce bude zahŕňať tiež:
• Priebežné informovanie POL o aktuálnom dianí v tímoch (operatíva, členovia tímu, zákazníci, špeciálne prípady)
• Identifikovať riziká a navrhnúť riešenia, aktívne riešenie eskalovaných situácií a ich konzultovanie s POL
• Identifikácia tréningových potrieb a kľúčových osôb v tímoch, včasné identifikovanie personálnych problémov a konzultovanie s POL
• Zabezpečiť maticu zástupu pre členov tímu a tím lídrov v otázkach operatívy
• Byť vzorom pre tímy a dostupnou kontaktnou osobou
• Prezentovanie výsledkov customer service oddelenia
• Pravidelné tímové mítingy s tím lídrami ako aj pravidelné one to one
• Zabezpečenie a kontrola dodržiavania pracovných postupov, zabezpečenie a kontrola dokumentácie
• Zabezpečenie kvalitného a včasného spracovania úloh
• Spolupodieľanie sa na cieľoch, hodnoteniach a tvorbe development plánov pre zamestnancov
• Coaching tím lídrov
• Vykonávať operatívu podľa rozdelenia úloh v tímoch a po dohovore s POL
• Spolupodieľanie sa na nových projektoch a migráciách
• Reprezentovať spoločnosť a tímy smerom k zákazníkovi
• Aktívna komunikácia so zákazníkom a riadenie jeho spokojnosti
• Zabezpečiť spracovanie dochádzky tím lídrov, reportov, analyzovať výsledky tímov a prichádzať s návrhmi na zlepšenie
• Aktívna účasť na výberových pohovoroch

 

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

stredoškolské s maturitou
Anglický jazyk
Nemecký jazyk

Kategória

Vrcholový manažment

Povolania

Vedúci oddelenia, Projektový manažér, Vedúci obchodnej skupiny, Procesný manažér

 

Pracovná ponuka už nie je aktuálna

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >