Povolania
- Administratíva
- Automobilový priemysel
- Bankovníctvo
- Cestovný ruch a hoteliérstvo
- Doprava, logistika a poštové služby
- Ekonomika, financie a účtovníctvo
- Informačné technológie
- Manažment
- Marketing a reklama
- Obchod a služby zákazníkom
Info
- Dôchodok
- Hľadanie práce
- Kariéra a profesná dráha
- Mzda
- Práca v zahraničí
- Slovník pojmov
- Testy pre výber povolania
Kariéra
všetky články >Customer service manager
LEDVANCE s.r.o.Ponuka práce
Dátum pridania: 22.10.2024Práca
Na pozícii Customer service manager budete mať na starosti celé customer service oddelenie. Toto oddelenie zahŕňa viaceré tímy, na čele ktorých sú skúsení tím lídri.
Dané tímy sa orientujú na back officové aktivity (spracovanie objednávok, reklamácií a všeobecných dopytov od zákazníkov) a tiež front officové aktivity (obsluhovanie telefonických liniek a poskytovanie poradenstva pre volajúcich zákazníkov).
Jednotlivé tímy sú zamerané na podporu našich zahraničných LEDVANCE pobočiek a podporu zahraničných zákazníkov naprieč EMEA regiónom, preto členovia tímov vždy hovoria príslušným jazykom potrebným pre komunikáciu s danou krajinou (nemecký, francúzsky, taliansky, anglický tím a iné).
Vašou hlavnou úlohou bude koordinovať tieto tímy na manažérskej úrovni a zároveň byť pravou rukou pre nadriadeného, ktorým je Process Operations Lead Quote to Cash oddelenia (ďalej ako POL), ktoré zahŕňa okrem customer service aj iné témy súvisiace s podporou zákazníka (accounts receivables, demand planning, credit management a iné).
Náplň práce bude zahŕňať tiež:
• Priebežné informovanie POL o aktuálnom dianí v tímoch (operatíva, členovia tímu, zákazníci, špeciálne prípady)
• Identifikovať riziká a navrhnúť riešenia, aktívne riešenie eskalovaných situácií a ich konzultovanie s POL
• Identifikácia tréningových potrieb a kľúčových osôb v tímoch, včasné identifikovanie personálnych problémov a konzultovanie s POL
• Zabezpečiť maticu zástupu pre členov tímu a tím lídrov v otázkach operatívy
• Byť vzorom pre tímy a dostupnou kontaktnou osobou
• Prezentovanie výsledkov customer service oddelenia
• Pravidelné tímové mítingy s tím lídrami ako aj pravidelné one to one
• Zabezpečenie a kontrola dodržiavania pracovných postupov, zabezpečenie a kontrola dokumentácie
• Zabezpečenie kvalitného a včasného spracovania úloh
• Spolupodieľanie sa na cieľoch, hodnoteniach a tvorbe development plánov pre zamestnancov
• Coaching tím lídrov
• Vykonávať operatívu podľa rozdelenia úloh v tímoch a po dohovore s POL
• Spolupodieľanie sa na nových projektoch a migráciách
• Reprezentovať spoločnosť a tímy smerom k zákazníkovi
• Aktívna komunikácia so zákazníkom a riadenie jeho spokojnosti
• Zabezpečiť spracovanie dochádzky tím lídrov, reportov, analyzovať výsledky tímov a prichádzať s návrhmi na zlepšenie
• Aktívna účasť na výberových pohovoroch
Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
stredoškolské s maturitouAnglický jazyk
Nemecký jazyk
Kategória
Vrcholový manažmentPovolania
Vedúci oddelenia, Projektový manažér, Vedúci obchodnej skupiny, Procesný manažér
Najčítanejšie články
- Ako vychádzajú sviatky a dni voľna v roku 2024
- Práca bez testov a pohovorov. Ktorá taká je?
- Ako si privyrobiť? Praktické tipy ako si privyrobiť popri práci alebo škole.
- Pracovný pohovor otázky a odpovede - ako sa pripraviť čo najlepšie
- 4 dňový pracovný týždeň: realita alebo fikcia?
Zoznam povolaní
- Infektológ
- Finančný a investičný poradca
- Riadiaci pracovníci v oblasti odbytu a marketingu
- Veterinárny lekár
- Žeriavnik
- Manažér dopravy
- Zubný lekár
- Hepatológ
- Podlahár
- Technici v poľnohospodárstve
- Farmaceutický reprezentant
- Archeológ
- Stavebný špecialista
- Učiteľ hudby
- Poisťovací poradca
- Someliér
- Riadiaci pracovníci vo veľkoobchode a maloobchode
- Stolár
- Súdny zapisovateľ
- Systémový inžinier