Pridajte stránkumedzi vaše obľúbené

Povolania

všetky povolania >

Info

všetky kategórie >

Kariéra

všetky články >

Pracovné prostredie

Open space office verzus klasická kancelária. Aké sú výhody a nevýhody? 12. 12. 2016, Katarína

Voľný veľký priestor alebo uzavretá kancelária pre dvoch – troch ľudí? Riešite túto dilemu aj vy? Poradíme vám.  

Máte neprispôsobivého kolegu? Naučte sa s ním vychádzať 23. 11. 2016, Katarína

Aj vy máte v práci kolegu, ktorému nikto a nič nevyhovuje, okolo ktorého musíte chodiť po špičkách, aby sa náhodou nenahneval, aby nebol oheň na streche a pokazený celý deň? Ako vychádzať s takýmto človekom? Ponúkame vám niekoľko rád:  

Pýtali sme sa zamestnancov: Čo vám v práci najviac prekáža? 10. 11. 2016, Katarína

Mnohí zamestnanci sú v práci nepokojní, jednému prekáža to, inému ono. Opýtali sme sa vás teda, čo vám v práci najviac prekáža.  

Mám nového šéfa...a čo teraz? 09. 11. 2016, Katarína

Ak pracujete roky na jednej pozícií, v jednej spoločnosti či organizácii, výmena nadriadeného sa vám zrejme nevyhne. Ako na to reagovať, ako s ním vychádzať, ako sa sním zoznámiť?  

Štatistiky, ktoré nepotešia. Vlani v práci zomrelo 57 ľudí 07. 11. 2016, Katarína

Tí, čo sedia v kancelárii to majú relatívne ľahké, ale tí, ktorí pracujú v priemysle, sú mnohokrát vystavení zdravotným rizikám a dokonca životunebezpečným situáciám. Svedčia o tom štatistiky Národného inšpektorátu práce.  

Toto robia naši nadriadení, aj keď sa nám to nepáči 20. 10. 2016, Katarína

Aj keď máte pocit, že týmto už šéf prekročil všetky hranice, mýlite sa. Týchto 6 vecí robiť môže a aj robí.  

Pracovný dress code: Ako sa obliekať do práce 12. 10. 2016, Katarína

Ako sa hovorí, šaty robia človeka. To si uvedomujú aj mnohí zamestnávatelia, preto už v pracovnej zmluve uvedú, ako sa ich zamestnanci musia obliekať. Aj napriek tomu, že o tom Zákonník práce nehovorí, mali by sme tieto požiadavky dodržovať.  

Zmeňte svoje pracovisko na pohodové miesto 11. 10. 2016, Katarína

Mať svoj pracovný stôl v kancelárii je fajn, ale mať svoje pohodlné miesto, kde sa necítite v strese, ale kde môžete v pokoji pracovať, je ešte lepšie. Povedzme si teda, ako si vytvoriť v kancelárií svoju oázu pokoja.  

Pozor, tieto žartíky môžete čakať od svojich kolegov 06. 10. 2016, Katarína

Žartíky na pracovisku utužujú kolektív, uvoľňujú častokrát napätú atmosféru. Obľúbeným dňom na žartíky v kancelárií je, ako inak, 1. apríl. Vybrali sme preto pre vás niekoľko originálnych prvoaprílových žartíkov.  

Delené pracovné miesto – čo je to a kto ho využíva? 07. 06. 2016, Lenka

Možno ste sa s pojmom delené pracovné miesto ešte ani nestretli, alebo ak áno, neviete, čo znamená. Povedzme si teda, čo to je delené pracovné miesto, kto ho využíva a aké má výhody.  

Najčítanejšie články

Zoznam povolaní

všetky povolania >